 |
www.kobietybi.fora.pl Kobiety Bi miejsce spotkań
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adminka
Administrator
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 1406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pon 15:32, 02 Wrz 2013 Temat postu: Regulamin |
|
|
Regulamin Forum "Kobiety Bi miejsce spotkań":
Forum jest skierowane głównie do Kobiet Biseksualnych i jest miejscem wymiany myśli, poglądów i doświadczeń w przyjaznej atmosferze wzajemnego szacunku.
Aby tak było każda z Użytkowniczek jest zobowiązana stosować się do zasad Regulaminu. Poniższy Regulamin jest oparty na zasadach netykiety i szeroko pojętego dobrego wychowania, w związku z czym można intuicyjnie wyczuć co wypada i co jest dozwolone a co nie. Rejestracja na Forum jest jednoznaczna ze zgodą na przestrzeganie Regulaminu, który ustanawia Administracja Forum. Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do Regulaminu w ramach potrzeb wynikających z sytuacji na Forum.
1. Forum jest miejscem tylko i wyłącznie dla Kobiet. Konta rejestrujących się Mężczyzn będą usuwane.
2. Na Forum można posiadać tylko jedno konto, po wykryciu przez Administrację drugiego konta, będzie usuwane to z krótszym stażem na Forum.
3. Na Forum panuje wolność słowa, ale z poszanowaniem godności dla innych Użytkowniczek. Nie wyśmiewaj i nie obrażaj innych Użytkowniczek. Nie prowokuj i nie atakuj nikogo swoimi wypowiedziami. Teksty obraźliwe dla innych Użytkowniczek Forum będą karane ostrzeżeniami, a w skrajnych przypadkach banem z pominięciem ostrzeżeń. Traktuj innych tak, jak sama byś chciała być traktowana.
4. Na Forum panuje zasada wzajemnej tolerancji i akceptowania prawa innych do posiadania własnych poglądów i własnego życia prywatnego, dokonywania własnych wyborów (jeśli tylko to jest w zgodzie z prawem), nawet jeśli przeczą naszym osobistym zasadom wg, których żyjemy.
5. Nowy temat można założyć dopiero po upewnieniu się, że nikt wcześniej nie stworzył podobnego.
6. Należy zakładać wątki w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w niewłaściwych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii przez Moderatorów lub Administrację.
7. Wątki powinny być przejrzyste dla wszystkich, nie odbiegające w postach w sposób rażący od tematu głównego. Posty odbiegające nazbyt od tematu zostaną przeniesione bądź usunięte. Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska lub służące wyłącznie nabijaniu postów, będą zamykane lub usuwane. Decyzję w powyższych przypadkach podejmuje Administrator.
8. Moderator i Administrator mają prawo dzielić, przenosić, usuwać posty i wątki jeśli znajdują się w złym dziale lub zbaczają z tematu, a tym bardziej gdy są atakujące i obraźliwe bądź zawierają wulgaryzmy.
9. Tematy na Forum to nie miejsce na rozwiązywanie prywatnych konfliktów, do prywatnych rozmów na wszelkie tematy służą "Prywatne Wiadomości".
10. Na Forum należy przestrzegać podstawowych zasad gramatyki i ortografii.
11. Zabronione jest zamieszczanie na Forum treści niezgodnych z polskim prawem oraz podawanie do nich odnośników.
12. Użytkownik publikuje swoje komentarze i przemyślenia wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administratorzy Forum "Kobiety Bi miejsce spotkań" - www.kobietybi.fora.pl nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na Forum.
13. W każdej sytuacji nie uwzględnionej w Regulaminie decydujący głos należy do Administracji.
14. Za łamanie powyższych punktów Regulaminu Administracja będzie dawać ostrzeżenie, maksymalna liczba ostrzeżeń: 3. Ostrzeżenie jest ważne 30 dni, z wyłączeniem przypadków dalszego jawnego łamania tych samych punktów regulaminu. 2 ostrzeżenia skutkują zablokowaniem możliwości wysyłania i odbierania wiadomości prywatnych.
15. Jawne i uporczywe łamanie Regulaminu, czyli zebranie 3 ostrzeżeń, będzie skutkowało banem czasowym (blokada konta), trwającym od 1 tygodnia do 1 miesiąca czasu, w zależności od okoliczności.
Dalsze łamanie Regulaminu po odblokowaniu konta grozi jego stałą blokadą lub usunięciem.
W ekstremalnych sytuacjach ban może zostać przyznany z pominięciem systemu ostrzeżeń. Decyzję w każdym z powyższych przypadków podejmuje Administracja.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adminka dnia Pon 15:50, 02 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
be_or_not
Administrator
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 561
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd ;) Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 18:07, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Do Regulaminu zostały dodane nowe punkty: 1, 2 i 14 oraz wzbogacone w treść: 9 i 15. Prosimy wszystkich o zapoznanie się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
be_or_not
Administrator
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 561
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd ;) Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pon 21:35, 27 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Wzbogacone w treść w Regulaminie zostały punkty: 3, 7 i 14. Prosimy wszystkich o zapoznanie się.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez be_or_not dnia Pon 21:36, 27 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|